Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
"Du pratar om tv? Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "Du pratar om tv?

"Du pratar om tv? elitf?rsvarare och vet hur viktigt f?rsvaret ?r", sa Thibodeau. "Och d? g?r jag bara r?tt spelar Nike Air Force 1 Femme ... [Gibson och Butler] tar inte n?gra ?godelar bort och jag tror att de f?rst?r hur sv?rt du m?ste spela p? varje innehav. Och ibland, med unga killar, Det kan Nike Air Max Zero Womens du inte f?rst?. Du kan inte spela upp, och du kan inte v?lja och v?lja n?r du ska spela f?rsvar. Vi l?r oss fortfarande p? dessa omr?den. "

Timberwolvesna vet att de Nike Air Max 90 Mujer Rosa inte ?r perfekta, vilket framg?r av alltf?r m?nga ?godelar som ?r l?ngsamma att utveckla och saknar mycket bollr?relse, men den unga gruppen verkar l?ra sig av misstag som Adidas ZX Flux Mujer gjorts tidigare i s?songen. Efter att ha till?tit ett undermannat Lakers-lag som spelade utan Lonzo Ball och Brandon Ingram att h?nga sig ?ver de f?rsta tre kvartalen, exploderade Adidas NMD Dames Timberwolvesna f?r 38 fj?rde kvartalspo?ng, d? Gibson slog ner en 3-pekare och en l?ng 2-pekare f?r att st?nga spelet. De offensiva fyrverkerierna r?ckte inte med Adidas NMD Femme det h?gsta ber?met f?r ett Timberwolves-lag som nu har vunnit fyra raka road games f?r f?rsta g?ngen under tv? ?rstider. Det h?gsta ber?mmet r?ddades f?r den typ Adidas NMD Femme av tankeg?ng som Gibson och Butler har f?rs?kt att inf?ra p? resten av denna beg?vade unga gruppen.

"Den erfarenheten, den tuffheten," Timberwolfs veteran Jamal Crawford, www.asdthanit.it som gjorde 19 po?ng p? 19 minuter, sa om vad Gibson och Butler ger mest till laget. "F?rutom deras talang och f?rutom deras f?rdigheter och allt ?r de vinnare. Och Nike Air Max 90 Femme n?r jag s?ger det, ska de g?ra vad som kr?vs f?r att vinna. Jimmy kan beh?va vara en stor assisterande kille en natt om de vill dubbla laget Taj kan beh?va vara en kille som Nike Air Max 2017 Donne bara ?r en sk?rmsl?ckare den speciella natten, och vara en rebounding kille. Vad som ?n kr?vs, dessa killar har inga problem med det. Och jag tror att n?r du har den vinnande Nike Dunk Sky High Femme mentaliteten sprider den sig till hela laget. "
Working...
X