Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
Under tiden har jaz Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Under tiden har jaz

Under tiden har jazzens f?rseelse Nike Air Max 90 Mens omstrukturerats kring en helt ny stj?rna, rookie Donovan Mitchell. Mitchell tar ligan med storm, spelar ledningsvakt f?r jazzen och s?tter ihop en imponerande scoring spree ?vergripande. Han har Nike Air Max Zero Womens flyttat bra upp i rankningen, vilket har lett till en motsvarande minskning Nike Air Huarache Donne av v?rdet f?r Ricky Rubio. Rubio hade en ADP p? ??59,8, vilket leder till en stark startplats. D?remot skulle hans 30-dagarsmedelv?rde av 10 fantasypo?ng i Nike Air Max 90 Mensstandard scoring-systemet ranka 186 i ligan ?ver den str?ckan. Jag har f?tt folk att fr?ga mig om Rubio bara ?r i en kall stavning fr?n vilken han kommer att ?terh?mta Nike Air Max 2017 Damessig, och jag t?nkte det f?r ett tag men efter att ha tittat p? jazz flera g?nger och ser hur mycket Mitchell g?r fram?t tror jag att Rubio s v?rdet kommer bara forts?tta att sl?ppa om inte n?got Nike Air Max 95 Femme stort f?r?ndras.

En annan jazzspelare vars v?rde faller genom golvet ?r Derrick Favors. Favoriter var en throwback impact spelare medan Gobert skadades, i genomsnitt 16,5 po?ng med 9,3 returer, 2,5 assists, 1,5 block och 0,8 stj?l i de 11 matcherna. Men i genomsnitt reste han bara 7,2 po?ng, 3,4 br?dor, 0,2 assists, 0Nike Air Presto Mens ,8 block och 1,2 stj?l i de fem Nike Air Max 90 Femme matcherna innan Gobert gick ner och har i genomsnitt endast 8,8 po?ng, 8,5 returer, 1,3 assists, 1,5 block och 0,8 stj?l i de fyra Adidas Superstar Dames matcherna sedan Gobert har varit tillbaka.

Favoriter hade ett stort spel i hans sista utflykt, vilket hindrar honom fr?n att sl?ppa s? mycket som han skulle ha, men i det hela verkar han bara inte som en bra produktion Nike Roshe Run Womens passformen bredvid Gobert.Injured spelare, som r?r sig i olika riktningar . Stephen Curry sl?pper ytterligare n?gra f? slitsar p? Nike Air Max Tavas Femme grund av bekymmer att hans fotled kunde h?lla honom ute i mer ?n ett par veckor. Under tiden forts?tter Isaiah Thomas att kanten upp varje vecka n?r hans ?terkomst till domstolen kommer n?rmare.

Jrue Holiday forts?tter att stiga, eftersom han har gjort ?verg?ngen fr?n fast punktvakt till borderline elit skjutvakt n?r det g?Nike Air Max 90 Homme ller produktion.

Kris Dunn flyger upp rankingen, eftersom han har b?rjat bos?tta sig som den fr?msta producenten p? Chicago Bulls. Han ?r fortfarande inte en stor m?lare, men han har ett starkt allroundspel
Working...
X