Announcement Announcement Module
Collapse
No announcement yet.
Denna process Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Denna process

Denna process b?rjade om h?r, men det blev till n?got mer f?r mig. Jag ?r v?ldigt tacksam Adidas Superstar Donne Rosa mot mina lagkamrater Nike Air Huarache Femmeoch v?nner f?r att vara villig att hj?lpa mig att prata genom ett s?dant sv?rt ?mne, en som jag fortfarande l?r mig om och jobbar mig igenom. Under de senaste ?ren och alla dessa frisyrer har jag l?rt mig att det finns en skillnad mellan "inte att bry sig om vad andra tycker" och faktiskt f?rs?ker g? ett tag i en andras skor. Samtalen jag hade var inte alltid mycket bekv?ma, och ibland vet jag att jag Nike Air Huarache Womens inte sa r?tt saker. Men jag ?Nike Air Presto Donne r glad att jag hade dem - f?r att jag som asiatisk-amerikansk vet hur s?llsynt det ?r f?r m?nniskor att fr?ga mig om mitt arv bortom en yta.
    Det ?r l?tt att ta saker som vi tycker om fr?n andra kulturer - det ?r en av de kulaste sakerna om ett sm?ltpottssamh?lle som v?r. Men jag tror att vi m?ste vara f?rsiktiga med att ta inte blir allt vi g?r. Med all uppdelning, politisk turbulens och Adidas Superstar Uomo meningsl?st v?ld Nike Air Max 90 Uomo i v?rt samh?lle just nu beh?ver vi prata med varandra mer ?n n?gonsin.
    Att lyssna p? den verkliga oro f?r n?gon fr?n en annan bakgrund - och inte bara deras vardagliga ytliga erfarenheter - det ?r ganska obekv?ma. Efter Linsanity var det till exempel m?nga m?nniskor som var glada att fira underdogen som r?kade vara en minoritet - vilket ?r bra. Men n?r det g?ller mer komplicerade ?mnen - som rasdiskriminering, Nike Air Max 2016 Mujer polisbrutalitet eller Nike Air Max 90 Mens Black de dagliga sv?righeterna att vara minoritet - ?r det inte alltid m?nniskor som ?r intresserade av att g? dit.
    Att ta tid och energi att fr?ga om de saker vi inte vet kan vara r?rigt - men vi har egentligen inget val. Vi kan inte l?ta v?ra divisioner bli s?mre.
    Jag kanske inte har f?tt det r?tt med min idé att f? dreads. Men jag hoppas att detta ?r en start, inte ett slut, till en mer dialog om v?ra Moncler Coats Outlet skillnader. Vi beh?ver mer empati, Adidas ZX 750 Womens mer medk?nsla och mindre bed?mning. Det tar verkligt arbete och kommunikation. S? l?t oss b?rja nu - sn?lla g? med mig.
    Tack s? mycket f?r att du tog dig tid att l?sa detta ... nu skulle jag g?rna h?ra dina tankar. G?rna l?mna en kommentar eller fr?ga p? n?gon av mina sociala medier plattformar.
Working...
X